BuKaN PeNuLiS uPaHaN

March 12, 2010

JANGAN BAWA DAKU BERSAMAMU.

Filed under: Uncategorized — amzainol @ 3:27 pm

sewaktu saya kecil ibu saya suka nyanyikan lagu dalam klip video di atas.nyanyian seniwati azean irdawaty.tabah kak azean nih atau mama azean.mengharungi penyakit kansernya,banyak kos rawatan yang perlu beliau tanggung namun hasil duit dari lakonan masih belum mencukupi bagi rawatan kanser ini.

apa yang saya ketahui kak azean telah pulih dari kanser walau bagaimanapun kanser itu dikatakan merebak semula.sepupu kak azean yang saya kenali juga telah meninggal dunia akibat penyakit kanser.saya hanya memanggil cikgu yan,arwah cikgu yan mengenali ibu saya kerana suatu ketika dahulu dia sering mengambil kuih tempahan ibu.

entah mengapa tiba-tiba saya teringatkan kak azean apabila melayari youtube dan menonton lagu bawalah daku bersamamu.kak azean mempunyai seorang anak lelaki yang berbakat dalam lakonan iaitu benji.lama dah tak dengar cerita tentang benji.benji juga mempunyai bakat lakonan yang hebat sepertimana ibunya.berikan lah watak apapun semua boleh dijiwai.

di mana benji sekarang iya?apa sahaja yang benji lakukan segalanya mungkin masih boleh diselamatkan atau sudah terlambat.entahlah,saya hanya terfikir perkara ini secara tiba-tiba.

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

