BuKaN PeNuLiS uPaHaN

February 21, 2010

AKU TAK PERNAH BIMBANG,SEHINGGA…?

Filed under: Uncategorized — amzainol @ 3:35 am

najwa ini rupanya anak kepada tan sri mahyudin yasin,suara yang bagus walaupun tak jelita badan gempal,sekarang ini perempuan berbadan gempal dan lelaki berbadan gempal macam syahril suara mereka bagus.jangan salah tafsiran terhadap mereka yang berbadan gempal.

lirik lagu ini bermula dengan korus lagu,

Jangan kau bimbang sayang
di mana ku berada
dengan siapa ku bersama
jangan bimbang
ku tetap
kau yang punya

 

kadangkala kita terfikir orang yang kita telah miliki tidak akan berpaling atau setia dengan kita.biarpun diri kita sendiri(terutama untuk seorang suami)mempunyai tabiat memalingkan muka kepada orang lain.namun bukan lah memalingkan secara bersungguh pun ia lebih kepada perbuatan nakal.

oleh itu,apabila orang yang menjadi milik kita selama hampir sedekad pada masa sekarang ini pula mempunyai bibit bibit untuk memalingkan muka sepertimana kita juga selalu melakukan,bagaimana rasanya iya?

pedih,galau,relaks atau marah?

Kujuga bimbang sayang
di mana kau berada
dengan siapa kau bersama
jangan lupa
kau tetapku yang punya

 

aku takkan bimbang aku cuma terbayangkan sebagaimana sebuah gunung runtuh dan hancur,aku cuma terbayangkan bagaimana segumpal awan yang memutih bergumpa gumpal menjadi awan hitam.aku bimbangkan bagaimana sungai yang mengalir deras dengan gembiranya tiba-tiba akan kaku dan membeku.hati aku bagaimana pula?aku hanya dapat menggembirakan hati aku dengan menyatakan,”padanlah ia balasan untuk aku” namun adakah patut untuk aku sebab aku bukan jahat teruk sangat.arghhhhhh………!!!!

aku takkan bimbang sayang.

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

