BuKaN PeNuLiS uPaHaN

February 17, 2010

HANYA KERANA SUATU CIUMAN.

Filed under: Uncategorized — amzainol @ 5:40 pm

memang benar apa yang telah diceritakan oleh teman saya berkenaan dengan ciuman yang sebegini amat melukakan,

ciuman itu merupakan satu perkara indah apatah lagi orang yang kita cium itu baru sahaja kita kenali walau di mana  tak kiralah di kelab dangdut atau di kelab jiwa luka mahupun di Genting Highlands,comolot tetap akan berlaku.

ciuman dengan rakussss bukan dengan kasih sayang,ini ciuman yang nakal gelojoh,tak suka lah wakk!!

bersungguh-sungguhnya dia comolot iyer…hah..takpe,takpe wakk.

eh,nape nih wakk dah tersilap comolot aweks orang ker?tuh lah pasal..

hah,tu diaa muka tak puas hati plak!macam nak bergaduh pun ada tapi campur dengan rasa tak puas hati jer nih wakk.

hah wakk,kan dah kena sound.kerana hanya suatu ciuman jer dah kena warning.sapalah agaknya aweks jelita tuh iyer?

Arghhhhhh,tidakkk!!ku sangkakan jane rupanya john,muaewekkkk!!prghh toihhh!kahkah muahahaha…

korang jangan pikir ini hanya lakonan pentas kelab malam,heh!inilah yang pernah diceritakan oleh teman aku beberapa bulan yang lalu.waktu tuh dia dengan geng dia p lah sambut tahun baru kat kelab.hah tiap malam lepak kelab.enjoy,ting tong ting tong.tapi bila dah mabuk,kan ka?tak hengattt dunia.si teman aku tuh dah terpikat dengan satu minah cun,apa lagi comolot lah kat sudut dalam kelab tuh.crott,crott dia comolot.dok besok bila kepala dah ok,

“hoi don,malam tadi hang tau ka sapa hang cium,siap bunyi srott,srott lagi?”

“awat sapanya aku cium,nampak macam shasha jer”

“iyelah shasha,yang hang p bedai cium tuh bashah budak jual perodua kat puchong.siang jadi bashah malam jadi shasha,kahkahkah”

nah jam-jam tuh juga si mamat tuh muntah siap baru lah nak kumur listerine.

bila dah mabuk air sejuk,kerbau pun boleh di comolotnya kan?

susah payah aku cari gambar-gambar nih,bukan senang ooo..kalau nak cilok jangan lah lupa bagi kredit iyer. 

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: