BuKaN PeNuLiS uPaHaN

February 14, 2010

HARI SELUAR DALAM DAN KEMPEN TANPA PANTIES.

Filed under: Uncategorized — amzainol @ 11:02 am

cubalah korang sehari tanpa panties atau seluar dalam baik jantan baik betina(laki pompuan lah)apakah rasanya?kalau bagi si lelaki kalau tak pakai seluar dalam nih memang jenis mangkaq lah.tambah-tambah pulak batang jenis sekaki payung memang gila babi punya pesen lah.lainlah kalau yang jenis siput sedut makkk tak kisah ar.

haru punya kempen yangdibuatnya pun aku tak tahu si NGokkk mana yang buat untuk upacara sambut hari kekasih haram jadah.aku bagi prettt kat sapa-sapa yang sambut hari kekasih pada hari ini.macam haram jadah lah.siap sms sms untuk pasangan masing-masing,”dear hepi valentine day muahhhh cayang”eiiiii.untuk korang yang pesen yang sebegini aku sumpah lah bair hidup korang asyik gagal bercinta tak kawen-kawen sampai ke tua kahkahkah!

ops,di antara promosi tak pakai panties dan hari seluar dalam,hah ini aku nak tunjukkan betapa Brazil ada upacara hari seluar dalam 2010.rakyat telenovela nih nampak jer tak senonoh kalau dalam siri telenovela pakai seksi meksi dengan tetek gemboi-gemboi tapi takder lah pula diaorang ada promosi kempen tak pakai panties macam kat selangor nih.

ini dia kempen hari seluar dalam Brazil edisi ke4.model lelaki dan model wanita giat menjalankan kempen galakan pakai seluar dalam dan bra.

kalau dibandingkan di sini entah malaun mana yang buat promosi di IPTA Selangor mana aku pun tak tahu,entah budak-budak sekarang memang pesen tak pakai panties kot iyer.bontot diaorang mesti putih macam kat bawah nih,

huhu,diaorang nih pun pakai panties..

sambutan hari pakai seluar dalam Brazil edisi ke 4,

 

sambutan yang hangat dan kempen yang bagus.

tak payahlah korang yang tengah belajar nih nak buat benda-benda bodoh ini kununnya promosi tak pakai seluar dalam di hari valentine nih sebagai tanda kasih kepada kekasih.kalau korang tak pakai panties lagi mudah dan senang lah poen korang kena korek inikan pula korang yang siap bertudung litup berbaju kurung pun jari pakwe korang senang menyelinap poen korang.taknak lak pakai pantie,hah!jumpa kat aku dengan Id,siaaaaaaaaapppppppp…kami

hah tengok macam ni lah akibatnya kalau tak pakai panties.

GD,waktu tidur je tak pakai sebab anu senang nak mengeliat.

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: