BuKaN PeNuLiS uPaHaN

February 13, 2010

PONTIANAK DI MALAM GELAP.

Filed under: Uncategorized — amzainol @ 2:52 pm

aku dah bilang beb,sama kawan-kawan jangan nak menggatal nampak funky yenky pakai cermin gelap.ramai kawan-kawan aku tanya boleh ka pakai cermin gelap?aku cakap takyah lah nak pakai cermin gelap nih.dek nanti nak eksen pakai cermin gelap nanti banyak masalah yang akan mendatang.

kalau korang takder lesen bawa kete bercermin gelap,sahhh..hah kantoi sebab JPJ suka sangat tengok cermin-cermin gelap nih.hah,kalau takder roadtax lagi sah lah kantoi.nih sebab cermin gelap.bak kata orang dari kerana mata kan,hah nih dari kerana cermin gelap segala kesalahan yang lain ada kat kete u all tuh kena korek beb.

nih lah yang terjadi kat si pontianak betina nih,

ini ialah pontianak yang bernama zarina ann julie.si pontianak nih kantoi ujian air kencingnya apabila JPJ kawasan N9 dengan kerjasama AADK telah membuat satu operasi bersepadu ujian air kencing dan ujian cermin gelap serta ujian kete-kete macam haram jadah yang tak ikut Akta JPJ 1987.dek kerana pakai cermin gelap lah si pontianak nih kena buat ujian air kencing lalu kantoiiii..korang kena ingat JPJ nih cukup syok kalau tengok korang pakai cermen gelap kat kete korang tuh,iyelah maklumlah kan korang cakap panas.pastuh korang kecoh lak,”alah vvip leh pakai takkan kitaorang takleh pakai”hah nak lantaklah iyer.pakai-pakai.

karang kalau tak kasi pakai macam-macam korang maki JPJ,rasuah lah,makan suaplah,tumbuk rusuk lah,ambik limau kat cina lah.hah takpe korang pakai lah,korang pakai JPJ tangkap.uhuuuuu….sekarang nih pontianak nih dah kantoi.poonn,poonn horn abang kasim!

OPS SIKAPinilah cara-cara AADK akan membuat ujian air kencing.

oleh itu,nak pakai cermin gelap panas kat Malaysia nih,hah pakai lahhh…dapat jumpa JPJ saman.jangan marah ar!

dikesempatan ini GD mengucapkan selamat menyambut hari raye cina 2010 tahun harimau besi,GD tahun harimau kayu.kalau raya cine takder limau bali tak sah so nih kat bawah nih GD kasi limau bali.

limau bali tahun harimau.

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: