BuKaN PeNuLiS uPaHaN

February 11, 2010

MANGGIS.

Filed under: Uncategorized — amzainol @ 4:53 pm

hitam-hitam si tampok manggis makin ku pandang makin manis.

buah manggis memang lah manis isinya, kulitnya pula di samping berwarna hitam-hitam keunguan namun berkhasiat.sekarang dah ada jus kulit manggis dan ia mempunyai pelbagai khasiat antaranya dapat mencegah penyakit jantung,kanser,kenyanyukan,kementelan kepala sewel,mencegah paru-paru berair.menjaga buah pinggang dan kencing manis.

banyak lagi khasiatnya,contohnya di dalam bidang andaman kecantikan kerana manggis juga dibuat menjadi sabun kecantikan muka.berseri-seri jikalau anda menggunakan sabun manggis ini.

sejauh manakah keberkesanan khasiat manggis ini?anda perlu mencubanya sendiri.saya dah mencuba menggunakan sabun manggis setiap hari saya sabunkan di bontot saya.bontot saya hitam,pelik tak pernah kena cahaya matahari pun tapi hitam.jangan sembanglah bontot anda itu putih gebu,hitam jugak kan?hah,jangan malu nak mengaku.azam saya untuk tahun 2010 ini memutihkan bontot.jikalau anda berminat untuk turut serta pakailah sabun manggis.

manisnya manggis…perghhh!!

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment

Blog at WordPress.com.